Opis zajęć

piktogram_opis zajec

Zanim rozpoczniesz jakąkolwiek aktywność fizyczną nie zapominaj, że każdy z nas jest inny, najpierw zdefiniuj swoje potrzeby, wsłuchaj się we własne ciało i szanuj osobiste ograniczenia.

Zastanów się czego szukasz w zajęciach: relaksu czy intensywnego wysiłku? Czy masz zdrowe ciało czy ograniczają Cię problemy zdrowotne? Czy oczekujesz duchowości czy też interesuje Cię wyłącznie aktywność jako system ćwiczeń fizycznych?

Bez względu na Twój wybór pamiętaj, że każde zajęcia mają jeden wspólny cel, a jest nim zdrowe ciało i spokojny umysł.

JOGA początkująca

Joga początkująca –  zajęcia są odpowiednie dla osób pierwszy raz stojących na macie oraz praktykujących jogę od kilku miesięcy. Polegają na uważnym wejściu w pozycję (asanę), trwaniu w niej przez określony czas, a następnie powolnym  wyjściu  z  tej  pozycji.  Są to ćwiczenia wykonywane powoli i precyzyjnie, w granicach swoich własnych możliwości, ważna jest tu koncentracja na wykonywanym ćwiczeniu, tak aby wykonać je prawidłowo i bezpiecznie. Każde zajęcia kończą się ok. 10 min. relaksem (pozycją Śavasana). Używane są pomoce, takie jak koce, wałki, paski, liny, klocki,czy krzesła. Uczestnicząc w zajęciach Hatha Jogi I wzmocnisz i rozciągniesz mięśnie, zwiększysz zakres ruchu w stawach, skorygujesz wady postawy i zrelaksujesz się.

Two yogas woman indoors

JOGA średniozaawansowana

Joga średniozaawansowana – zajęcia są odpowiednie dla osób, które jogę praktykują regularnie od co najmniej 6 miesięcy. Polegają na uważnym wejściu w pozycję (asanę), trwaniu w niej przez określony czas, a następnie powolnym  wyjściu  z  tej  pozycji. Są to ćwiczenia wykonywane powoli i precyzyjnie, w granicach swoich własnych możliwości, ważna jest tu koncentracja na wykonywanym ćwiczeniu, tak aby wykonać je prawidłowo i bezpiecznie. Każde zajęcia kończą się ok. 10 min. relaksem (pozycją Śavasana). Używane są pomoce, takie jak koce, wałki, paski, liny, klocki,czy krzesła. Uczestnicząc w zajęciach Hatha Jogi II wzmocnisz i rozciągniesz mięśnie, zwiększysz zakres ruchu w stawach, skorygujesz wady postawy i zrelaksujesz się.

Group of young people relaxing and practicing in yoga

VINYASA

Vinyasa Joga – zajęcia składają się z sekwencji asan (pozycji), wykonywanych płynnie wraz z wdechem i wydechem, od początkowych prostych do pozycji bardziej zaawansowanych. Płynny ruch wykonywany jest wraz z pranayamą (świadomym oddechem), drishti (skupionym spojrzeniem), bandhami (wewnętrzną stabilizacją). Vinyasa energetyzuje, orzeźwia oraz równoważy ciało oraz umysł. Pozwala zbudować wewnętrzną i zewnętrzną równowagę, siłę fizyczną, elastyczność oraz wytrzymałość ciała.

Vinyasa Joga przeznaczona jest dla wszystkich, zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z jogą jak i osób zaawansowanych w praktyce.

Zajęcia odbywają się przy muzyce relaksacyjnej, nie używa się pomocy takich jak klocki, paski itp.

yoga-2959226_1920

PILATES

Pilates – to trening całego ciała, inspirowany jogą, baletem i treningiem siłowym. Został opracowany przez Josepha Pilatesa, aby umożliwić kontuzjowanym sportowcom oraz tancerzom bezpieczny powrót do treningów i zachowanie kondycji. Istotą jest tu rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Ten rodzaj zajęć poprawia koordynację ruchową, wzmacnia mięśnie głębokie, poprawia postawę i odciąża kręgosłup. Dodatkowo pilates uelastycznia i wysmukla ciało. Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji, jest idealnym uzupełnieniem dla wielu dyscyplin sportowych. Podczas zajęć nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów.

Te zajęcia są odpowiednie dla osób, które uczestniczą w nich pierwszy raz jak i tych które regularnie ćwiczą Pilates.

gruppe trainiert mit gymnastik-bällen

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup – to zajęcia, oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Mają na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi. Inspirowane są  jogą, mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją.  Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić elastyczność kręgosłupa, wzmocnić mięśnie brzucha, pleców i pośladków, poprawić sylwetkę ciała oraz samopoczucie.

Personal training is good idea for achieve good shape

Mama'n'Baby

Zajęcia Mama’n’baby to ćwiczenia dla młodej mamy, pozwalające wzmocnić mięśnie, które w czasie ciąży i porodu uległy osłabieniu lub rozciągnięciu – dotyczy to zwłaszcza mięśni grzbietu, brzucha i mięśni dna miednicy (krocza). Szybki powrót tych partii mięśniowych do prawidłowego funkcjonowania jest gwarancją nie tylko powrotu do smukłej sylwetki, ale także zachowania prawidłowej postawy, co zapobiega wadom i bólom kręgosłupa. Na czas ćwiczeń, nie musisz rozstawać się ze swoim maleństwem ani angażować w opiekę nad nim innych osób – przyjdź na trening z dzieckiem. W trakcie zajęć maleństwa przyglądają się dzielnie ćwiczącym mamusiom lub… ćwiczą razem z nimi!

 

Prowadząca: Agata Golenda     Wtorek – godz. 11.30      Czwartek – godz. 11.30

Zajęcia oddzielnie płatne, poza karnetem AY, konieczne zapisy przez stronę: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588

young mother does physical fitness exercises together with her baby

Zajęcia dla kobiet w ciąży

Energy Mama i Slow Mama

Energy Mama – Zestaw ćwiczeń wzmacniających o średnim poziomie intensywności, ćwiczymy z wykorzystaniem dużych piłek – często wykorzystywanych na salach porodowych, które są cudownym urozmaiceniem ćwiczeń równoważnych, taśm gumowych oraz ciężarków.

Prowadząca: Agata Golenda     Poniedziałek – godz. 11.30      Wtorek – godz. 17.00

Zajęcia oddzielnie płatne, poza karnetem AY, konieczne zapisy przez stronę: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588

 

Slow Mama – Zestaw ćwiczeń opartych na bazie metody Pilates. Ćwiczymy prawidłową postawę ciała, aktywizujemy mięśnie głębokie, wzmacniamy mięśnie wzdłuż kręgosłupa oraz obręcz barkową. Sprawimy byś czuła że Twe ciało jest silne, smukłe i elastyczne.

Prowadząca: Agata Golenda     Środa – godz. 11.30      Czwartek – godz. 17.00

Zajęcia oddzielnie płatne, poza karnetem AY, konieczne zapisy przez stronę: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588

Pregnant