Instruktorzy

baner_instruktorzy

Kinga Kubiak-Święcicka

14225406_1425891487439091_2601404651240110920_n

Ćwiczę od 2003 roku, pierwsze kroki na macie postawiłam w Łodzi, w Centrum Hatha-Jogi Michała Szczepanika.

Od 2011 samodzielnie prowadzę zajęcia na różnych poziomach zaawansowania.

Dużą część mojego doświadczenia w pracy z ciałem zdobywałam prowadząc zajęcia dla osób z problemami w obrębie kręgosłupa, a także obserwując, jak reaguje i zmienia się moje ciało pod wpływem ćwiczeń jogi. Jestem absolwentką studiów Relaksacja i joga na Wydziale Rehabilitacji AWF Warszawa oraz instruktorem rekreacji ruchowej (uprawnienia AZS). Ukończyłam także ośmiotygodniowy kurs mindfullnessu i kursy weekendowe z takich dziedzin jak mindfullness (Julia Wahl), pranajama ( Leszek Kulmatycki), joga interpersonalna (Leszek Kulmatycki), a także kursy nauczycielskie z Betą Lisboą (joga jin, joga spiralna) oraz Simonem Calderem (qi-gong). Regularnie uczestniczę w warsztatach prowadzonych przez dyplomowanych nauczycieli. Skończyłam trzyletni kurs nauczycielski u Katarzyny Pilorz.

Joga to mój sposób na radzenie sobie z ograniczeniami ciała i umysłu, a także sposób na życie.

Renata Czarniecka

IMG-0994 (1)

Jestem doktorem nauk o kulturze fizycznej, pasjonatką i nauczycielem różnych form ruchu. W swojej karierze zajmowałam się bieganiem długodystansowym, fitnessem i tańcem, jednak kiedy w 2004 roku pierwszy raz zetknęłam się z jogą, poczułam się jak w domu. Od tego czasu systematycznie uczestniczę w zajęciach prowadzonych przez różnych nauczycieli z Polski i zagranicy. W 2015 ukończyłam studia podyplomowe „Relaksacja i joga” (Wydział Rehabilitacji AWF Warszawa), a w 2017 trzyletni kurs dla nauczycieli jogi na stopień INTRODUCTORY II w metodzie B.K.S. Iyengara (nauczyciel Konrad Kocot).

To, co mnie zachwyca w jodze, to świadomość i uważność. Spokój i wyciszenie. Siła i moc. Bycie „tu i teraz”. Joga to nieustanny rozwój i praca nad sobą, ciągłe zmaganie się ze swoimi słabościami i ograniczeniami. Joga to szkoła cierpliwości, wytrwałości i pokory. Uczenie jogi traktuję jako misję dzielenia się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem. Jestem głęboko przekonana, że joga to doskonały sposób na poprawę i utrzymanie zdrowia oraz odnalezienie wewnętrznej równowagi.

Agata Golenda

317238733_582096867253139_8577769229626362715_n
Jestem kobietą pełną pasji i inspiracji, jestem mamą dwóch synów, jestem partnerką, jestem trenerką pracującą z kobietami w ciąży i młodymi mamami, jestem doulą i hipnodoulą, wspieram w macierzyństwie – w ciąży, porodzie i po porodzie. Jestem pomysłodawczynią studia www.mamoiselle.pl
Jako trenerka wsłuchuję się w potrzeby kobiet – w potrzebę lepszego samopoczucia, większego zrozumienia swego ciała, w potrzebę czucia się zdrowo, smukło i energetycznie.
Spełniam je, układając treningi nie forsujące, ale dające siłę, zwinność i lekkość naszemu ciału. Dodając do treningów elementy pilates, zawsze na ćwiczeniach dbam o prawidłową postawę kręgosłupa i miednicy, uczę koordynowania ruchu z oddechem, tak by prawidłowo angażować mięśnie głębokie w tym mięśnie dna miednicy.
Ze względu na ponad 10 letnią pracę z kobietami (w ciąży i po porodzie), ogromny nacisk w treningach, kładę na prawidłową aktywizację mięśni globalnych i głębokich oraz element relaksu i rozluźnienia ciała. Tak by nasze kobiece ciała „czuły się” dobrze, by bez zmęczenia sprostać wyzwaniom życia codziennego.

Wiktoria Żarnecka

MD__7796 (2)

Taniec był ze mną od wczesnego dzieciństwa, od 2012 roku prowadzę zajęcia ruchowe, a w 2015 roku poznałam jogę i od razu ją pokochałam.

Jestem absolwentką studiów na kierunku relaksacja i joga oraz wychowanie fizyczne (spec. – korektywa) na AWFie w Warszawie. Uczę jogi od 2018 roku i czuje się w tym bardzo spełniona. Jestem również po kursie Vinyasa RYT 200H.

Dzięki jodze jestem bardziej świadoma siebie, swojego ciała i jak bardzo wpływam na wszystko dookoła. Joga nauczyła mnie zdrowego podejścia do życia i po prostu z jogą żyje mi się lepiej! Uwielbiam pomagać innym, dzielić się dobrem, a przekazując swoją wiedzę, spełniam się. Zależy mi, aby praktyka pod moim okiem była bezpieczna i efektywna. Dużą wagę przywiązuję do pranayamy. Dla mnie oddech to podstawa, a jego świadomość zmienia jakość życia.

Agnieszka Tarnakowicz

IMG_20211030_160646

W zabieganym świecie, kiedy wszyscy chcą rozładować stres szybko i intensywnie, stawiam na skupienie i koncentrację na indywidualnych możliwościach. Uczę się opuszczać strefę komfortu i poznawać granice swojego ciała i psychiki. Szukam spokoju i harmonii poprzez uwagę i wnikanie w najdalsze zakamarki ciała i duszy. Staram się doceniać każdy mały sukces, wychodzić poza świat ocen i porównań. Z domieszką czarnego humoru, który uwielbiam i optymizmu, który staram się dostrzec gdzie się da, praktykowanie jogi jest przyjemnością. Uważam, że na zmiany w życiu nigdy nie jest za późno. Najważniejsze jest pozwolić sobie na spotkanie ze sobą samym – prawdziwym, a potem polubienie się za to, jakim się jest. I już zostać ze sobą na zawsze. Joga pomaga mi rozumieć siebie. Dzięki moim nauczycielkom – Emilce Pisarek i Iwonie Sikorze – joga jest stałym elementem mojego życia. Skończyłam dwuletnią szkołę jogi wg B.K.S. Iyengara Open Mind Joga Classic School pod okiem Agaty Biernat. Biorę udział w różnych warsztatach organizowanych przez Stowarzyszenie Jogi Iyengara w Polsce. Korzystam też z możliwości rozwijania się pod okiem wspaniałych nauczycieli takich jak Konrad Kocot czy Paulina Stróż. Dzielenie się zdobytą wiedzą, praca z ludźmi daje mi dużo radości i poczucie sensu.

Katarzyna Witkoś

KaYoMa_yoga_03_7sense

Pierwszy raz zetknęłam się z Ashtangą w 2013 i dość szybko stała się ona moją codzienną praktyką. Widząc wiele pozytywnych zmian, jakie joga wprowadziła do mojego życia, zapragnęłam dzielić się tym narzędziem z innymi.

Do roli nauczyciela przygotowywałam się pod okiem Ewy Makowskiej, której asystowałam i dalej asystuję na zajęciach oraz na warsztatach wyjazdowych. Samodzielnie uczę 7 lat.

Ashtanga Vinyasa Jogę cenię przede wszystkim za dyscyplinę i holistyczne podejście do człowieka. Powtarzalność sekwencji, to dla mnie wspaniała okazja / do obserwacji zmian zachodzących w ciele, umyśle i emocjach.

Magda Sapryk

IMG_4667 (1)

Jogę według BKS Iyengara praktykuję od 2013 roku. Zaczynałam ćwiczyć pod okiem Agnieszki Dołengiewicz, uczyłam się od Piotra Künstlera, Tomka Pyrzewicza i Grzegorza Nieściera. Ukończyłam studia podyplomowe „Relaksacja i joga” na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz kurs „Joga w profilaktyce zdrowia” w szkole jogi Justyny Wojciechowskiej. Cenię styl klasyczny za wiedzę, precyzję i dbałość o dobre ustawienie w pozycjach. Łączę go z radością ruchu jako takiego, pracą z oddechem oraz rozwijaniem siły i świadomości pracy mięśni głębokich. Szczególnie zwracam uwagę na równoważenie rozciągania ze wzmacnianiem ciała.

Za wszystko, co joga wniosła do mojego życia, czuję w sercu wielką wdzięczność i głęboki szacunek wobec tej metody, wobec nauczycieli, wobec mądrości ciała. Joga jest wszechstronną metodą pracy z ciałem i umysłem. Posiada niezwykłe bogactwo technik oraz głęboką mądrość i doświadczenie, przekazywane z pokolenia na pokolenie, tak aby służyć ludziom w zmieniających się okolicznościach życia.

Dzięki jodze możemy uczyć się swojego ciała i jego języka, jego prawdziwych potrzeb, przeżyć, niekiedy głęboko zapisanych doświadczeń. Nie ma praktyki jogi bez świadomości – ruchu, oddechu, nawyków. Rozwijamy poprzez jogę samowiedzę i mądrość. Budujemy pozytywny i bezpośredni związek z ciałem i oddechem. Tędy przychodzi wolność – od tego, czym nie jesteśmy, do tego , czym możemy być: czystą, nieograniczoną przestrzenią.

Agata Joanna

image_6483441

Jestem certyfikowaną nauczycielką jogi z międzynarodowym certyfikatem RYT 200 Ashtanga Vinyasa, akredytowanym przez Yoga Alliance. Kurs, który ukończyłam w marcu 2020 roku prowadziła Basia Larsen Lipska i Mateusz Deker. Regularnie staje na macie od 13 lat. Miałam szczęście spotkać na początku mojej jogicznej drogi wspaniałych nauczycieli w nurcie Iyengar yogi  Jurka Jaguckiego, Paulinę Stróż i Romka Grzeszykowskiego. Ten styl jogi dał mi dobre podstawy, aby czerpać teraz energię z Vinyasa Flow, który jest balsamem dla mojego ciała i duszy. Chciałabym, aby moi uczniowie też w tej praktyce znaleźli siłę i ukojenie. Wymiana energii uczeń – nauczyciel jest dla mnie przepiękną motywacją do dalszego rozwoju.

Poza matą jestem miłośnikiem kina i podróży – zgadzam się z powiedzeniem – kto podróżuje żyje dwa razy ! Joga też jest formą podróży 😊

Dagmara Stawiarska

dagmara

Poprzez praktykę pobudzam energię, która w nas drzemie. Uwielbiam tańczyć w Vinyasie, łącząc płynnie ruch z oddechem, jak i zatracać się w Yin, gdzie podczas zatrzymania w pozycji uczę jak skupiać się na tu i teraz i odpuszczać. Uważam, że każdy poprzez praktykę może zadbać o swój Dom, jakim jest ciało, dusza i umysł. Mocno stąpam po ziemi, patrząc realistycznie na świat, ale wierzę w energię wszechświata, a Księżyc i Słońce to jej bratnie dusze.

Anna Michalik

DSC03669 (2)

Z wykształcenia jestem psycholożką, a joga jest moją pasją i traktuję ją jak podróż, podczas której poznaję Świat i samą siebie. W pewnym momencie tej podróży postanowiłam wejść na drogę nauczycielską i z zaciekawieniem poznaję kolejne jej ścieżki. Ukończyłam kurs nauczycielski RYT 200 w nurcie Vinyasa jogi i kurs jogi dla dzieci oraz szereg kursów doszkalających.

Na zajęciach staram się, by każdy Uczeń miał możliwość indywidualnego, uważnego eksplorowania własnego ciała i możliwości, jednocześnie mając poczucie, że jest zaopiekowany. W swojej własnej praktyce dużą wagę przykładam do tego, by nie kończyła się ona na ćwiczeniach fizycznych i tego podejścia uczę też na zajęciach.

Marta Rzeczkowska

A917E2AC-AAA4-4281-AFD0-BEAFBDD9FA28

Pierwsze kroki na macie stawiałam pod okiem Wiktora Morgulca. Joga towarzyszyła mi przez wiele lat jako urozmaicenie innych aktywności fizycznych tj. jazda rowerem czy treningi oporowe aż w końcu przeszła na pierwszy plan. W maju 2020 r. zaczęłam prowadzić zajęcia grupowe. Ukończyłam 300h kurs nauczycielski w International Integral Yoga Instytute w 2020r. Uczestniczyłam w warsztatach prowadzonych przez doświadczonych nauczycieli m.in.: Udaya Bhosale, Patricię Walden, Jaki Nett, Wojciecha Karczmarzyka, Ałłę Raginis, Adriannę Suską, Olgę Kuriatę, Jerzego Jaguckiego czy Roberta Spicę. Interesuję się naturalnymi metodami pozwalającymi zachować i przywrócić zdrowie. Ukończyłam trzysemstralny kurs zawodowy „Naturoterapeuta”, na którym pogłębiłam wiedzę między innymi z tradycyjnej medycyny chińskiej i ajurwedy. Najwięcej przestrzeni poświęcam jodze wg metody Iyengara, jednak cenię również yin jogę i vinyasę. Prowadzę edukację domową swoich dzieci. Przez 10 lat pracowałam w zawodzie inżyniera sanitarnego.

Aleksandra Rzodkiewicz

DSC02953 (2)
Jestem  książkoholiczką i abiwertyczką, która kocha pracę z ludźmi.
Czerpię od nich energię i przekazuje swoje pozytywne wibracje. To
właśnie staram się dostarczyć joginom na moich zajęciach.
Ukończyłam kurs nauczycielski RYT 200 w nurcie Vinyasa jogi. Przede
mną kolejne wyzwania rozwijające moje umiejętności na macie, ale
przede wszystkim poszerzające moje horyzonty myślowe. Joga gości w
moim życiu od 2016 roku, zaczynałam od serii ashtangi, przechodząc
przez zajęcia jogi Iyengara, aż trafiłam na vinyasę i się w tym stylu
zakochałam. Połączenie ruchu i oddechu stało się moim stylem życia.
Moje zajęcia to połączenie slow movement, siły i dużego skupienia na
tym, co dzieje się tu i teraz, w naszym ciele i w naszym umyśle.
Często pytam, kiedy ostatnio zapytałaś/eś swoje ciało „jak się
czujesz?”
Uziemia mnie oddech i natura, dlatego uczę się sama oddychać i
przekazuję tę wiedzę dalej, a w naturze staram się spędzać każdą wolną
chwilę.

Małgorzata Kalenik Bjerkan

-120412076397182799

Z zawodu architektka, z miłości mama i dyplomowana nauczycielka jogi w nurcie Iyengara. Prowadzę zajęcia dla dorosłych i dzieci.

Dzięki własnej praktyce jogi, ćwicząc też w ciąży, później wspólnie z córką w chuście, a teraz już na oddzielnych matach, odkryłam, jak wspaniałym bodźcem do rozwoju są ćwiczenia jogi dla dzieci.

Praktykuję nieustannie jogę Iyengara od ponad 7 lat, do tej pory w Norwegii.

Trenuje w systemie mentorskim z Brigitta Trummon, uczennicą samego Iyengara i Nataszą Moszkowicz.

Nieustannie doszkalam się na warsztatach i konwentach jogowych:
– certyfikat z ćwiczeń korygujących wady postawy,
– dyplom z jogi dla kobiet w ciąży i połogu,
– warsztat treningu mięśni dna miednicy z Jaki Nett,
– warsztaty i seminaria z ajurwedy i terapii jogą

Emilia Pisarek

dsc_8911_Original

Moja droga zaczęła się od masażu, następnie skończyłam studia fizjoterapii. Na zajęcia jogi trafiłam 12lat temu. Byłam oczarowana jej niezwykłą wszechstronnością i potencjałem możliwości. Dla mnie to terapia obejmująca wszelkie aspekty ciała, ducha i umysłu. Od kilku lat intensywnie kształcę się i praktykuję pod okiem najlepszych nauczycieli. Ukończyłam 3-letnią szkołę jogi Open Mind Joga Classic School. Następnie ukończyłam kurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Jogi BKS Iyengara prowadzony przez Konrada Kocota. Pozytywnie zdany egzamin uwieńczył moją 3-letnią praktykę dyplomem Introductory II. Z czasem zawód przerodził się w pasję i ostatecznie skierował moją uwagę na kompleksowe podejście do ciała i naturalnej potrzeby aktywności ruchowej z nim związanej. Kocham kontakt z ludźmi. Uwielbiam z nimi rozmawiać i umiem słuchać. Jestem otwarta, zawsze uśmiechnięta i naładowana pozytywną energią. Pragnę dzielić się nią i zarażać pozytywnym nastawieniem do świata.

Anna Stanicka

Anna Pajor

DSC_0970_kopia
Poznałam się z jogą w 2017 roku. Błogie uczucie w ciele i umyśle, które towarzyszyło mi po każdych zajęciach sprawiło, że bardzo szybko postanowiłam, że w przyszłości sama też muszę zacząć uczyć, by dzielić się tym uczuciem z innymi. Zaczęłam od jogi Iyengara, która dała mi solidne podstawy, później trafiłam na yin, ashtangę, aerial, neurojogę i wreszcie na vinyasę, w której zakochałam się i w której nurcie szkolę się teraz na kursie RYT200. Jednocześnie nie przestaję czerpać z innych stylów.
Jestem wdzięczna jodze za to, że zmienia moje nastawienie do świata, nieustannie poprawia humor, potrafi sprowadzić rozbiegany umysł do chwili obecnej i poprzez miękki, płynny ruch w połączeniu z oddechem daje możliwość eksplorowania ciała, jednocześnie budując jego świadomość. Widzę, jak regularna praktyka (na macie i poza nią) może przekładać się na lepsze funkcjonowanie w codziennym życiu, na przykład regulując układ nerwowy, co jest nam tak bardzo potrzebne w dzisiejszym przyspieszonym tempie życia.
Na moich zajęciach wartością przewodnią jest czułość do samej/samego siebie, a także uważne słuchanie swojego ciała i podążanie za jego potrzebami.
Poza matą studiuję psychologię i szukam sposobów na integrowanie tych dwóch światów:)