Grafik zajęć PAŹDZIERNIK i LISTOPAD

marker_joga_1

Hatha Joga I/II

marker_balet_dla_dz

Hatha Joga I

Zdrowy Kregoslup to zajęcia, oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Mają na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi. Inspirowane są  jogą i pilatesem, mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją.  Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić elastyczność kręgosłupa, wzmocnić mięśnie brzucha, pleców i pośladków, poprawić sylwetkę ciała oraz samopoczucie.

Zdrowy kręgosłup

Ashtanga to dynamiczna odmiana jogi. Charakteryzuje się płynną i szybką zmianą pozycji. Sekwencje asan (pozycji) pogrupowane są w ściśle określonej kolejności i tworzą jedną serię asan. Zajęć bazują na czterech podstawowych elementach: oddechu (oddechu ujjayi), ruchu ciała (vinyasa), punktach koncentracji wzroku (drishti) i bandach (wewnętrzne zaciski). Ashtanga może być świetnym urozmaiceniem dla osób trenujących na co dzień fitness, oprócz wzmocnienia, relaksuje i poprawia elastyczność ciała.

Vinyasa Joga

Pilates to trening całego ciała, inspirowany jogą, baletem i treningiem siłowym. Został opracowany przez Josepha Pilatesa, aby umożliwić kontuzjowanym sportowcom oraz tancerzom bezpieczny powrót do treningów i zachowanie kondycji. Istotą jest tu rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Ten rodzaj zajęć poprawia koordynację ruchową, wzmacnia mięśnie głębokie, poprawia postawę i odciąża kręgosłup. Dodatkowo pilates uelastycznia i wysmukla ciało, a przy tym pozwala powrócić do formy np. po porodzie i zwiększyć odporność organizmu. Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji, jest idealnym uzupełnieniem dla wielu dyscyplin sportowych, może być dedykowany osobom, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Podczas zajęć nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów – pilates mogą ćwiczyć nawet osoby, które mają problem z kręgosłupem albo dużą nadwagą.

Pilates

Stretching z elementami baletu to zajęcia dla osób w każdym wieku i  o różnym poziomie zaawansowania. Zarówno idealne dla osób prowadzących siedzący tryb życia jak i dla tych, którzy są aktywni fizycznie. Stretching to ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśni i zwiększające ruchomość stawów. Sprawia, że ciało nabiera smukłej sylwetki, rozluźnia niepotrzebnie spięte mięśnie, a także zapobiega kontuzjom i urazom. Dzięki ćwiczeniom zaczerpniętym z baletu uczestnicy zajęć nauczą się lepszej koordynacji ruchowej zyskają większą świadomość swojego ciała oraz nabiorą prawidłową postawę.

Joga Jin

Joga dla dzieci

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

8.15-9.15
Vinyasa Joga I/II
sala 1

prowadzący:
Maciek Jaskólski


8.15-9.15
Vinyasa Joga I
sala 1

prowadzący:
Maciek Jaskólski


9.30-11.00
Hatha Joga I/II
sala 1

prowadzący:
Magda


9.30-11.00
Hatha Joga I
sala 1

prowadzący:
Magda


9.30-11.00
Hatha Joga I/II
sala 1

prowadzący:
14.11- Mateusz Różycki


9.30-11.00
Hatha Joga I
sala 1

prowadzący:
Magda


9.30-11.00
Hatha Joga I/II
sala 1

prowadzący:
Magda


9.30-11.00
Hatha Joga I/II

prowadzący:
Renata


9.30-11.00
Hatha Joga I/II

prowadzący:
Magda


11.00-12.00
Joga dla seniorów
sala 1

bezpłatne zajęcia od 18 września do 18 grudnia


10.30-12.00
Joga Jin
sala 2

prowadzący:
Agnieszka Czumaj


11.30-12.30
Pilates
sala 2

prowadzący:
Monika


11.30-12.30
Vinyasa Joga I
sala 2

prowadzący:
Maciek Jaskólski


17.00-18.00
Hatha Joga I sala 1

prowadzący:
Magda


17.00-18.00
Hatha Joga I sala 1

prowadzący:
Dawid


18.30-20.00
Hatha Joga I/II sala 1

prowadzący:
Kinga
12,19,26 -Renata


18.30-20:00
Hatha Joga I/II
sala 1

prowadzący:
Kinga
13,20,27.11- Renata


18.30-19.30
Zdrowy kręgosłup
sala 1

prowadzący:
Magda


18.30-20.00
Hatha Joga I/II sala 1

prowadzący:
Ania


18.00-19.30
Hatha Joga I/II sala 1

prowadzący:
Kinga
16,23,30 listopada -Renata


18.30-19.30
Joga dla dzieci
sala 2

prowadzący:
Kasia B.


20.00-21.00
Pilates sala 2

prowadzący:
Kasia K.


19.30-21.00
Hatha Joga I/II
sala 1

prowadzący:
Magda


20.00-21.00
Pilates sala 2

prowadzący:
Ania C.


20.00-21.00
Zdrowy kręgosłup
sala 1

prowadzący:
Kinga
12,19,26 -Renata


20.00-21.30
Hatha Joga I
sala 1

prowadzący:
Renata


20.00-21.30
Joga Jin
sala 2

prowadzący:
Agnieszka Czumaj
14.11 - nie ma zajęć
21.11 - Kasia Smardzewska


20.00-21.30
Hatha Joga I
sala 1

prowadzący:
Renata

Inne regularne zajęcia poza karnetem AY, dodatkowo płatne



Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Niedziela

10.30-11.45
Joga Świadomej Ciąży
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło

zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


10.30-11.45
Joga Świadomej Ciąży
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło

zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


12.00-13.00
Mama i Maluszek
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło
Na zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


17.30-18.30
Balet&Stretching
sala 2

prowadzący:
Kasia Bajon
35zł- koszt pojedynczych zajęć
30zł- koszt pojedynczych zajęć w przypadku płatności z góry za cały miesiąc


18.00-19.30
Kundalini Joga
sala 2

prowadzący:
Prem Jivan Kaur
zapisy i info: kontakt@anyayoga.pl
1.11 - nie będzie zajęć


19.00-20.00
Koncert Wibracje miłości
sala 2

prowadzący:
Alek i Asia
bilety: https://www.wibracjamilosci.pl/

6 zasad

Przyjdź minimum 10 min. przed zajęciami.

Przed zajęciami poinformuj instruktora o ewentualnych dolegliwościach zdrowotnych, to że jesteś pierwszy raz.

Nie jedz obfitego posiłku na co najmniej 1,5 godziny przed zajęciami pilates i co najmniej 2 godziny przed zajęciami jogi.

Zabierz ze sobą wygodny strój np. leginsy i podkoszulek, nie potrzebujesz żadnego obuwia, ćwiczymy boso. Dobrze jest mieć ze sobą ciepłe skarpety oraz bluzę. Przydadzą Ci się podczas relaksu na zajęciach jogi.

Jeżeli nie masz swojej maty do jogi możesz użyć naszej (dostępnej bez dodatkowych opłat). Jeżeli chcesz, możesz zostawić u nas swoją matę do nast. zajęć.

Przed każdymi zajęciami wycisz lub wyłącz telefon zabierany na salę ćwiczeń, tak by nie zakłócać spokoju innym uczestnikom zajęć.