Grafik zajęć GRUDZIEŃ

Zdrowy Kregoslup to zajęcia, oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Mają na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi. Inspirowane są  jogą i pilatesem, mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją.  Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić elastyczność kręgosłupa, wzmocnić mięśnie brzucha, pleców i pośladków, poprawić sylwetkę ciała oraz samopoczucie.

Hatha Joga I

marker_joga_1

Hatha Joga I/II

Balance Yoga to zajęcia regeneracyjne i relaksacyjne.  Jest to metoda, która łączy jogę wg szkoły Sivanandy, ćwiczenia taoistyczne wg szkoły Maitreyi Piontek, ajurwedyczne zalecenia Deepaka Chopry, głęboką relaksację wg Jacobsona i Schultza oraz własne doświadczenia nauczycielki Natalii Kraus. Zapraszamy na te zajęcia wszystkich, którzy poszukują w jodze głównie regeneracji i wyciszenia. Także osoby zmagające się na co dzień z nerwicą, atakami paniki, lękiem i stanami depresyjnymi oraz w stanach przepracowania i przemęczenia. Poszukamy razem drogi do wewnętrznego spokoju.

Zdrowy kręgosłup

Kundalini Joga

Joga Świadomej Ciąży wzmacnia, wspiera, inspiruje oraz pomaga Przyszłym Mamom odkryć siłę oraz drzemiącą w nich intuicję. Zajęcia inspirowane są hatha oraz kundalini jogą, składają się z sekwencji ćwiczeń, pracy z oddechem i z mantrą oraz z elementów tańca intuicyjnego. Ćwiczymy i medytujemy w bezpiecznej i przytulnej przestrzeni kobiecego kręgu. Celem zajęć jest wspieranie Kobiet podczas ich wędrówki w macierzyństwo, umożliwienie im odnalezienia wewnętrznego spokoju i siły, kiedy wszystko wokół ulega zmianie. Joga Świadomej Ciąży balansuje emocje, wzmacnia ciało i umysł, przygotowuje na poród i macierzyństwo.

Vinyasa Joga

Pilates to trening całego ciała, inspirowany jogą, baletem i treningiem siłowym. Został opracowany przez Josepha Pilatesa, aby umożliwić kontuzjowanym sportowcom oraz tancerzom bezpieczny powrót do treningów i zachowanie kondycji. Istotą jest tu rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Ten rodzaj zajęć poprawia koordynację ruchową, wzmacnia mięśnie głębokie, poprawia postawę i odciąża kręgosłup. Dodatkowo pilates uelastycznia i wysmukla ciało, a przy tym pozwala powrócić do formy np. po porodzie i zwiększyć odporność organizmu. Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji, jest idealnym uzupełnieniem dla wielu dyscyplin sportowych, może być dedykowany osobom, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Podczas zajęć nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów – pilates mogą ćwiczyć nawet osoby, które mają problem z kręgosłupem albo dużą nadwagą.

Pilates

Stretching z elementami baletu to zajęcia dla osób w każdym wieku i  o różnym poziomie zaawansowania. Zarówno idealne dla osób prowadzących siedzący tryb życia jak i dla tych, którzy są aktywni fizycznie. Stretching to ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśni i zwiększające ruchomość stawów. Sprawia, że ciało nabiera smukłej sylwetki, rozluźnia niepotrzebnie spięte mięśnie, a także zapobiega kontuzjom i urazom. Dzięki ćwiczeniom zaczerpniętym z baletu uczestnicy zajęć nauczą się lepszej koordynacji ruchowej zyskają większą świadomość swojego ciała oraz nabiorą prawidłową postawę.

Joga Jin

Joga dla dzieci

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

9.30-11.00
Hatha Joga I/II
Magda

9.30-11.00
Hatha Joga I
Magda

9.30-11.00
Hatha Joga I/II
Mateusz

9.30-11.00
Hatha Joga I
Magda

9.30-11.00
Hatha Joga I/II
Magda

9.30-11.00
Hatha Joga I/II
Renata
1.12- Ania

9.30-11.00
Hatha Joga I/II
Magda

11.00-12.00
Joga dla seniorów
Magda/Kinga

10.30-12.00
Joga Jin
Agnieszka

11.30-12.30
Pilates
Monika

11.30-12.30
Vinyasa Joga
Magda

17.00-18.00
Hatha Joga I
Magda

18.00-19.30
Kundalini Joga
Prem Jivan Kaur

17.00-18.00
Hatha Joga I
Dawid

18.30-20.00
Hatha Joga I/II
Renata

18.30-20:00
Hatha Joga I/II
Renata

18.30-19.30
Zdrowy kręgosłup
Magda

18.30-20.00
Hatha Joga I/II
Ania

18.00-19.30
Hatha Joga I/II
Renata
30 listopada -Dawid

18.30-19.30
Joga dla dzieci
Kasia B.

20.00-21.00
Zdrowy kręgosłup
Renata

20.00-21.00
Pilates
Kasia K.

19.30-21.00
Hatha Joga I/II
Magda

20.00-21.00
Pilates
Ania C.

20.00-21.30
Kundalini Joga
Prem Jivan Kaur

20.00-21.30
Hatha Joga I
Renata

20.00-21.30
Joga Jin
Agnieszka
5.12 -zajęcia nie odbędą się

20.00-21.30
Hatha Joga I
Renata

Inne regularne zajęcia poza karnetem AY, dodatkowo płatne



Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Niedziela

10.30-11.45
Joga Świadomej Ciąży
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło

zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


10.30-11.45
Joga Świadomej Ciąży
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło

zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


12.00-13.00
Mama i Maluszek
sala 2

prowadzący:
Justyna Szydło
Na zapisy: 690 249 172, matrika.ask@gmail.com


19.00-20.00
Koncert Wibracje miłości
sala 2

prowadzący:
Alek i Asia
bilety: https://www.wibracjamilosci.pl/

6 zasad

Przyjdź minimum 10 min. przed zajęciami.

Przed zajęciami poinformuj instruktora o ewentualnych dolegliwościach zdrowotnych, to że jesteś pierwszy raz.

Nie jedz obfitego posiłku na co najmniej 1,5 godziny przed zajęciami pilates i co najmniej 2 godziny przed zajęciami jogi.

Zabierz ze sobą wygodny strój np. leginsy i podkoszulek, nie potrzebujesz żadnego obuwia, ćwiczymy boso. Dobrze jest mieć ze sobą ciepłe skarpety oraz bluzę. Przydadzą Ci się podczas relaksu na zajęciach jogi.

Jeżeli nie masz swojej maty do jogi możesz użyć naszej (dostępnej bez dodatkowych opłat). Jeżeli chcesz, możesz zostawić u nas swoją matę do nast. zajęć.

Przed każdymi zajęciami wycisz lub wyłącz telefon zabierany na salę ćwiczeń, tak by nie zakłócać spokoju innym uczestnikom zajęć.