GRAFIK ZAJĘĆ lipiec i sierpień 2021

Joga początkująca

Zdrowy Kregoslup to zajęcia, oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Mają na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi. Inspirowane są  jogą i pilatesem, mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją.  Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić elastyczność kręgosłupa, wzmocnić mięśnie brzucha, pleców i pośladków, poprawić sylwetkę ciała oraz samopoczucie.

Joga średniozaawansowana

marker_joga_1

Joga początk. i średniozaaw.

Vinyasa

Joga Świadomej Ciąży wzmacnia, wspiera, inspiruje oraz pomaga Przyszłym Mamom odkryć siłę oraz drzemiącą w nich intuicję. Zajęcia inspirowane są hatha oraz kundalini jogą, składają się z sekwencji ćwiczeń, pracy z oddechem i z mantrą oraz z elementów tańca intuicyjnego. Ćwiczymy i medytujemy w bezpiecznej i przytulnej przestrzeni kobiecego kręgu. Celem zajęć jest wspieranie Kobiet podczas ich wędrówki w macierzyństwo, umożliwienie im odnalezienia wewnętrznego spokoju i siły, kiedy wszystko wokół ulega zmianie. Joga Świadomej Ciąży balansuje emocje, wzmacnia ciało i umysł, przygotowuje na poród i macierzyństwo.

Zdrowy kregosłup

Balance Yoga to zajęcia regeneracyjne i relaksacyjne.  Jest to metoda, która łączy jogę wg szkoły Sivanandy, ćwiczenia taoistyczne wg szkoły Maitreyi Piontek, ajurwedyczne zalecenia Deepaka Chopry, głęboką relaksację wg Jacobsona i Schultza oraz własne doświadczenia nauczycielki Natalii Kraus. Zapraszamy na te zajęcia wszystkich, którzy poszukują w jodze głównie regeneracji i wyciszenia. Także osoby zmagające się na co dzień z nerwicą, atakami paniki, lękiem i stanami depresyjnymi oraz w stanach przepracowania i przemęczenia. Poszukamy razem drogi do wewnętrznego spokoju.

Pilates

Pilates to trening całego ciała, inspirowany jogą, baletem i treningiem siłowym. Został opracowany przez Josepha Pilatesa, aby umożliwić kontuzjowanym sportowcom oraz tancerzom bezpieczny powrót do treningów i zachowanie kondycji. Istotą jest tu rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Ten rodzaj zajęć poprawia koordynację ruchową, wzmacnia mięśnie głębokie, poprawia postawę i odciąża kręgosłup. Dodatkowo pilates uelastycznia i wysmukla ciało, a przy tym pozwala powrócić do formy np. po porodzie i zwiększyć odporność organizmu. Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji, jest idealnym uzupełnieniem dla wielu dyscyplin sportowych, może być dedykowany osobom, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Podczas zajęć nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów – pilates mogą ćwiczyć nawet osoby, które mają problem z kręgosłupem albo dużą nadwagą.
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

9.30-11.00
Joga 1/2
Hubert
sala 1

9.30-11.00
Joga 1/2
Hubert
sala 1

9.30-11.00
Joga 1/2
Dawid
sala 1

18.30-19.30
Joga 1
Dawid
sala 2

18.30-19.30
Pilates
Agata
sala 2

18.30-19.30
Pilates
Agata
sala 2

17.00-18.15
Joga 1
Marcelina
sala 1

16.00-17.30
Joga 1/2
1.08-Renia Cz.
8i22.08-Antek
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Kinga
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Marcelina
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Dominika
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Renata Cz.
sala 1

18.30-20.00
Joga 1/2
Kinga
sala 1

18.30-20.00
Joga 1/2
Marcelina
sala 1

19.45-20.45
Vinyasa
Renata M.
sala 2

19.45-21.15
Joga 2
Dawid
sala 2
od 13.07(włącznie)zajęcia zawieszone

20.00-21.00
Vinyasa
Renata M.
sala 1

20.10-21.30
Joga 1
Renata Cz.
sala 1

20.10-21.10
Kręgosłup
Dawid
sala 1

20.10-21.30
Joga 1
Marcelina
sala 1

20.10-21.10
Kręgosłup
Hubert
sala 2

Zastępstwa w lipcu i sierpniu:

2.07 9.30 za Dawida -Gabrysia Frankiewicz

7.07 18.30 za Dominikę – Magda

12.07 18.30 za Dawida-Magda 20.10 za Dawida-Kinga

15.07 18.30 i 20.10 za Renię -Gabrysia Frankiewicz

16.07 9:30 za Dawida – Hubert, 18.30 za Kingę – Gabrysia

19.07 18.30 za Dawida i Kingę – Magda; 20.10 za Dawida – Antek

21.07 18.30 za Dominikę – Magda

22.07 18.30 i 20.10 za Renię -Gabrysia Frankiewicz

23.07 9.30 za Dawida -Gabrysia Frankiewicz, 18.30 za Kingę – Magda

26.07 18.30 za Dawida i Kingę -Renia Czarniecka, 20.10 za Dawida-Renia Czarniecka

28.07 18.30 za Dominikę – Renia Czarniecka

30.07 9.30 za Dawida -Gabrysia Frankiewicz, 18.30 za Kingę-Renia Czarniecka

2.08 9.30 za Huberta -Gabrysia Frankiewicz, 18.30 za Dawida – Renia Czarniecka

3.08 18.30 i 20.10 za Marcelinę – Renia Czarniecka

4.08 9:30 za Huberta- Magda 20:10 za Huberta – zast.

6.08 9:30 za Dawida – Magda

13.08 9:30 za Dawida – Hubert

16.08 9:30 za Huberta – zast.

18.08 9:30 za Huberta – zast.

20.08 9:30 za Dawida – zast.

17,19, 24i26.08 Pilates 18.30 za Agatę – Ania Czader

26.08 18.30 i 20.10 za Renię -Gabrysia Frankiewicz

30.08 9:30 za Huberta – zast.

ZAJĘCIA DODATKOWE CYKLICZNE LIPIEC

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
11:30-12:30
Energy Mama
zajęcia dla kobiet w ciąży
Agata Golenda
zapisy i info:
https://mamoiselle.pl
11:30-12:20
Mama&Baby Shape
zajęcia dla mam z niemowlakami
Agata Golenda
zapisy i info:
https://mamoiselle.pl
11:30-13:00
Relax&Yoga Mama
zajęcia dla kobiet w ciąży
Agata Golenda
zapisy i info:
https://mamoiselle.pl
11:30-12:20
Mama&Baby Yoga
zajęcia dla mam z niemowlakami
Agata Golenda
zapisy i info:
https://mamoiselle.pl

ZAJĘCIA DODATKOWE JEDNORAZOWE LIPIEC

Piątek Sobota Niedziela
04.07.2021
18:00-19:00
Koncert relaksacyjny
Maya Baczyńska
http://anyayoga.pl/koncert-relaksacyjny
11.07.2021
17:45-20:15
Pogłębiona praktyka jogi
Marcelina Sankowska
http://anyayoga.pl/warsztat-poglebionej-praktyki-z-marcelina

6 zasad

Przyjdź minimum 10 min. przed zajęciami.

Przed zajęciami poinformuj instruktora o ewentualnych dolegliwościach zdrowotnych, to że jesteś pierwszy raz.

Nie jedz obfitego posiłku na co najmniej 1,5 godziny przed zajęciami pilates i co najmniej 2 godziny przed zajęciami jogi.

Zabierz ze sobą wygodny strój np. leginsy i podkoszulek, nie potrzebujesz żadnego obuwia, ćwiczymy boso. Dobrze jest mieć ze sobą ciepłe skarpety oraz bluzę. Przydadzą Ci się podczas relaksu na zajęciach jogi.

Jeżeli nie masz swojej maty do jogi możesz użyć naszej (dostępnej bez dodatkowych opłat). Jeżeli chcesz, możesz zostawić u nas swoją matę do nast. zajęć.

Przed każdymi zajęciami wycisz lub wyłącz telefon zabierany na salę ćwiczeń, tak by nie zakłócać spokoju innym uczestnikom zajęć.