GRAFIK ZAJĘĆ obowiązujący od 16 listopada do 23 grudnia 2020

Joga początkująca

Zdrowy Kregoslup to zajęcia, oparte na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających. Mają na celu poprawę postawy ciała oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa spowodowanych siedzącym trybem życia, stresem, asymetrycznym przeciążeniem ciała oraz napięciami mięśniowymi. Inspirowane są  jogą i pilatesem, mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, sesji głównej i rozciągania połączonego z relaksacją.  Jest to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Dla wszystkich, którzy chcą poprawić elastyczność kręgosłupa, wzmocnić mięśnie brzucha, pleców i pośladków, poprawić sylwetkę ciała oraz samopoczucie.

Joga średniozaawansowana

marker_joga_1

Joga początk. i średniozaaw.

Vinyasa

Joga Świadomej Ciąży wzmacnia, wspiera, inspiruje oraz pomaga Przyszłym Mamom odkryć siłę oraz drzemiącą w nich intuicję. Zajęcia inspirowane są hatha oraz kundalini jogą, składają się z sekwencji ćwiczeń, pracy z oddechem i z mantrą oraz z elementów tańca intuicyjnego. Ćwiczymy i medytujemy w bezpiecznej i przytulnej przestrzeni kobiecego kręgu. Celem zajęć jest wspieranie Kobiet podczas ich wędrówki w macierzyństwo, umożliwienie im odnalezienia wewnętrznego spokoju i siły, kiedy wszystko wokół ulega zmianie. Joga Świadomej Ciąży balansuje emocje, wzmacnia ciało i umysł, przygotowuje na poród i macierzyństwo.

Zdrowy kregosłup

Balance Yoga to zajęcia regeneracyjne i relaksacyjne.  Jest to metoda, która łączy jogę wg szkoły Sivanandy, ćwiczenia taoistyczne wg szkoły Maitreyi Piontek, ajurwedyczne zalecenia Deepaka Chopry, głęboką relaksację wg Jacobsona i Schultza oraz własne doświadczenia nauczycielki Natalii Kraus. Zapraszamy na te zajęcia wszystkich, którzy poszukują w jodze głównie regeneracji i wyciszenia. Także osoby zmagające się na co dzień z nerwicą, atakami paniki, lękiem i stanami depresyjnymi oraz w stanach przepracowania i przemęczenia. Poszukamy razem drogi do wewnętrznego spokoju.

Pilates

Pilates to trening całego ciała, inspirowany jogą, baletem i treningiem siłowym. Został opracowany przez Josepha Pilatesa, aby umożliwić kontuzjowanym sportowcom oraz tancerzom bezpieczny powrót do treningów i zachowanie kondycji. Istotą jest tu rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Ten rodzaj zajęć poprawia koordynację ruchową, wzmacnia mięśnie głębokie, poprawia postawę i odciąża kręgosłup. Dodatkowo pilates uelastycznia i wysmukla ciało, a przy tym pozwala powrócić do formy np. po porodzie i zwiększyć odporność organizmu. Pilates minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji, jest idealnym uzupełnieniem dla wielu dyscyplin sportowych, może być dedykowany osobom, które chcą wrócić do zdrowia po przebytych kontuzjach. Podczas zajęć nie wykonujemy gwałtownych ruchów, podskoków, nie nadwyrężamy kości, ani stawów – pilates mogą ćwiczyć nawet osoby, które mają problem z kręgosłupem albo dużą nadwagą.

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

9.30-11.00
Joga 1/2
Hubert
sala 1

9.30-11.00
Joga 1/2
Dominika
sala 1

9.30-11.00
Joga 1/2
Hubert
sala 1


9.30-11.00
Joga 1/2
Dominika
sala 1

11.15-12.45
Joga 1/2
Dawid
zajęcia od grudnia.
6,13,20.12

18.15-19.15
Pilates
Agata
sala 2

18.15-19.15
Pilates
Agata
sala 2

18.30-19.50
Joga 1/2
Kinga
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Marcelina
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Dominika
sala 1

18.30-19.50
Joga 1/2
Renata Cz.
sala 1

18.30-20.00
Joga 1/2
Kinga
sala 1

18.30-20.00
Joga 1/2
Marcelina
sala 1

19.45-20.45
Vinyasa
Renata M.
sala 2

19.45-21.15
Joga 2
Dawid
sala 2

19.45-20.45
Vinyasa
Renata M.
sala 2

19.45-21.15
Joga 2
Dawid
sala 2

20.10-21.10
Kręgosłup
Dawid
sala 1

20.10-21.30
Joga 1
Marcelina
sala 1

20.10-21.10
Kręgosłup
Hubert
sala 1

20.10-21.30
Joga 1
Renata Cz.
sala 1

GRAFIK ZAJĘĆ oddzielnie płatnych, nieobjętych karnetem AY

Joga początkująca

Joga średniozaawansowana

Joga początk. i średniozaaw.

Vinyasa

Zdrowy kręgosłup

Pilates

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
11.30-12.30
Energy Mama
Agata Golenda
zapisy: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588
10.30-11.30
Slow Mama
Agata Golenda
zapisy: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588
12.00-13.00
Mama'n'Baby
Agata Golenda
zapisy: https://mamoiselle-warszawa.cms.efitness.com.pl/kalendarz-zajec?room=1588

6 zasad

Przyjdź minimum 10 min. przed zajęciami.

Przed zajęciami poinformuj instruktora o ewentualnych dolegliwościach zdrowotnych, to że jesteś pierwszy raz.

Nie jedz obfitego posiłku na co najmniej 1,5 godziny przed zajęciami pilates i co najmniej 2 godziny przed zajęciami jogi.

Zabierz ze sobą wygodny strój np. leginsy i podkoszulek, nie potrzebujesz żadnego obuwia, ćwiczymy boso. Dobrze jest mieć ze sobą ciepłe skarpety oraz bluzę. Przydadzą Ci się podczas relaksu na zajęciach jogi.

Jeżeli nie masz swojej maty do jogi możesz użyć naszej (dostępnej bez dodatkowych opłat). Jeżeli chcesz, możesz zostawić u nas swoją matę do nast. zajęć.

Przed każdymi zajęciami wycisz lub wyłącz telefon zabierany na salę ćwiczeń, tak by nie zakłócać spokoju innym uczestnikom zajęć.