Sekrety Asan

Zapraszamy na cykl warsztatów Sekrety Asan

31.03
ASANY STOJĄCE ( Uttistha Sthiti)
Praktykując pozycje stojące uczymy się wiele o zewnętrznej powłoce ciała oraz jej naturalnych podziałach na poszczególne części ciała.
Każdy z elementów ciała powoli staje się nam bliższy i zyskujemy większą świadomość w obszarach które wcześniej były dla nas nie dostępne.
Asany stojące przełamują TAMAS – bierną, leniwą naturę ciała i umysłu.
Pozycje te poprawiają postawę oraz poczucie równowagi, zwiększają koordynację.
Na każdym etapie praktyki można odnaleźć w tych asanach coś nowego i ciekawego. Będziemy więc poszukiwać;)
14.04
SKŁONY (Paścima Pratana Sthiti)
Skłony to asany wykonywane z wyciągnięciem do przodu. Znamy wiele rodzajów skłonów w jodze dzięki czemu możemy pracować nad rozciągnięciem i uelastycznieniem tyłów nóg, pośladków, pleców, ramion ale również wzmocnieniem nóg i rozciągnięciem przodu tułowia.
We wszystkich skłonach w przód serce skierowane jest do podłogi dzięki czemu może odpocząć i zregenerować się.
W skłonach wzmacniamy układy nerwowy i mięśniowy, schładzamy umysł oraz wyciszamy całe ciało.
19.05
SKRĘTY ( Parivrtta Sthiti)
Po uelastycznieniu pleców i wydłużeniu kręgosłupa w pozycjach stojących i skłonach możemy przejść do pracy w pozycjach skrętnych w których następuje rozciąganie boków ciała, a tym samym skręty kręgosłupa.
Skręty odciążają i odświeżają kręgosłup, sprawiają że dyski międzykręgowe są odżywione i miękkie. Cały kręgosłup zyskuje większą mobilność i sprawność a narządy wewnętrzne zostają dodatkowo odżywione poprzez naprzemienne ściskanie i rozciąganie.
2.06
HANUMANASANA (Przygotowanie do szpagatu)
Szpagat to jedna z pozycji ( zaraz po „Lotosie” i staniu na głowie) która wielu osobom kojarzy się z jogą:) Jakże ona wydaje się nieosiągalna kiedy patrzymy na joginów w szpagacie radośnie podnoszących ramiona ku niebu z błogim wyrazem twarzy.
Szpagat tak na prawdę nie jest trudny technicznie, ale wymaga rozciągnięcia pachwin i nóg. Powolnej i systematycznej pracy, która uchroni nas przed kontuzją i sprawi że Hanumanasana będzie przyjemna.
Zapraszam na warsztat w trakcie którego nauczę Was jak bezpiecznie się rozciągać.

Minimalna ilość uczestników 10 osób.
Cena: 70 zł. (dla wszystkich: z naszym karnetem i spoza szkoły)
Zapisy na maila :
kontakt@anyayoga.pl lub na miejscu w szkole
Zaliczka 30 zł.